niedziela, 29 lipca 2012

007 20;20 X3

20;20 wybiła a ja opieram głowę na kolanach i zabieram się za stukanie. Zastanawiam się, czy nie przerobić niemagicznego bloga na kuferek z moimi recenzjami. Wątpię, żeby znaleźli się amatorzy czytania tego chłamu, ale i tak nikt nie czyta, więc... XD Pierwszym, co chciałam dzisiaj wszem i wobec ogłosić, jest odkrycie świetnego bloga. Jako wielka fanka Brytyjskiej rodziny królewskiej poszukiwałam pewnego wieczoru daaawno temu jakiegoś bloga kogoś podobnego do mnie. I trud mój opłacił się. Znalazłam Royal Life!!!!Blog poświęcony jest opowiadaniu o młodej emigrantce z Polski, Darii. Dziewczyna wyjeżdża do Zjednoczonego Królestwa i w wyniku szalonego splotu okoliczności zostaje wzięta za dziewczynę księcia Harry'ego. Brzmi jak typowy nieciekawy Harlequin? BEEEP! Błąd XD blog jest świetnie prowadzony, w relacje Darii i Harry'ego są zgrabnie wplecione kawałki tekstu o problemach innych członków Royal Family, fabuła trzyma w napięciu (dobra, Harlan Coben ani Carlos Ruiz Zafón to to nie jest... ale i tak jest świetne!!!) a kolejne rozdziały pozostawiają niedosyt ^^ Może forma nie jest idealna, ale drobne błędy zdarzają się każdemu i mówię to jako autorka ale i doświadczona Beta (osoba poprawiajaca opowiadania). No, chyba już XD Dodam tylko, że ja się naprawdę bardzo wciągnęłam i jestem stałym czytelnikiem XD Standardowa mała porcja zdjęć... kocham gnębić ludzi ^^
Taaka tam stokrotka :3
I mój jakże kochany koteczek Bu XD Dzisiaj nie będzie bransoletki, bo mi sie nawet nie chce szukać w gąszczu moich folderów ze zdjęciami ;) Naprawdę poważnie się zastanawiam, czy nie wstawić tu od czasu do czasu jakiejś recenzji filmu albo książki... no muszę się wyżyć, no! XD Dobra, nie ględzę dłużej X3 Miłego wieczoru

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz