czwartek, 5 lipca 2012

006 Holiday

Ostatnio dowiedziałam się, co ma na myśli Paulina pisząc o natłoku myśli, które wcale nie są przyjemne. Ale nie o tym dzisiaj mówić ^^ WAAAKAAACJEEE!! A co za tym idzie, pisanie i robienie bransoletek ^^ A jutro na koncert DOS-u i nasz luby Wokalista będzie się popisywał... nie wiem, którego z członków zespołu kocham najbardziej XD
To jakże 'artystyczne' zdjęcie przedstawia strój w którym miałam sie udac na 18 W... ale z powodów ode mnie niezależnych nie poszłam, bywa :/
A ta focia- by Klusencja- uwiecznia mnie, kiedy mówiłam o czymś innym niż rock... SUKCES! XD
Bransoletka muusi być ^^ sznureczek robiony... dla Oli? dla Pauliny? dla drugiej Oli? nie pamiętam już, pogubiłam się ;) Ufff... chyba na dzisiaj wystarczy stukania... czwarty raz leci piosenka Manchesteru, więc chyba dość długo to tworzę... ale oczywiście w międzyczasie robie też 20 innych rzeczy, jak na mnie przystało ^^ Miłego wieczoru i Miłych wakacji

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz